Sol och bad

Äntligen är det sol ute :)
Gumman har fått använda sin Musse piggs club hus pool igår och i veckan har jag fått legat ute i solen och pressat fy så härligt !
Och till veckan som kommer lovar dom också tipp topp väder och jag är så glad :)
 
Igår i alla fall så fick snuttan bada ute och jag tror hon låg i vattnet i en timme och chillade lite själv ja med övervakande ca 20cm i från och satt och plaskade och hade allmänt roligt i vattnet.
Åh badhuset måste dra igång babysim nu till hösten då ska vi anmäla oss på stört !
 
På dagen igår var jag och B på mamma träff på lyktan alltid lika trevligt att få träffa mammorna från babymassage gruppen det är så kul att få prata av sig om allt som händer i ens liv och jämföra få tips m.m :) :)
Vi hade nu tänkt köra en träff en gång i veckan hittills har vi träffats en gång i månade ? ja skärpning så
på tisdag är det inplanerat en träff här hemma hos mig vid tolv tiden någon annan mamma som är sugen på att komma ??
 
Senare igår så hade vi middag med mamma och Kurt vi åt rullader ( stavning ) ja i alla fall bacon inlindat kött med fetaost och tomat fyllning mums vad gott det var !
Sen hade jag tänkt gå och utklassa dom i mini golf men eftersom att regnet valde att komma fram så där mitt i allt så blev det ingenting.. En annan gång då !
 
Idag när det ändå var kissväder så stack vi till Luleå och shoppade lite och i morgon har dom lovat sol så då blir det en utedag och sen har jag planerat dejt med Carro och Carre åh så kul :)
 
På tal om ingenting våra jordgubbar har börjat bli mogna nu jag tog den första igår och den andra idag.. Ja dett var min 5 och 6 jordgubbe för i år... Eftersom att när man ammar så är det ju inte rekomenderat att äta jordgubbar så jag har hållt mig hela sommaren  ( förra året åt jag en halv liter om dagen ) men igår och idag kunde jag inte hålla mig när det är äkta svenska gubbar.. Och ja nu när gubbarna kommer bli hel mogna så får vi ut minst 4 LITER per DAG  av våra 80st plantor ni andra som har gubbar vet att det är sjukt mycket så jag lär få plocka en del dock kan ju endast Micke äta och han ska vara borta fyra dagar i veckan nu så om någon är intresserad av färska goda jordgubbar så vet ni ju vart jag bor..
 
På kärleksstigen has tränar vi varje dag samt sitt tränar och Bella börjar gilla mer att ligga på magen.
Samt vänder hon sig från rygg till magen hela tiden så man vet aldrig vart hon är när man har lämnat hon ensam. Hon är så duktig <3
 
Ja nu blev det lång draget till bilderna då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0