Vända sig

Igår vände sig gumman för första gången från rygg till magen :)

Jag har länge sagt att hon kan vända sig men ids bara inte, alltid när hon är på väg att tippa över så vänder hon tillbaka sig :)

Dock missade jag själva vändningen utan såg bara att hon låg på magen fast klämd under babygymmet haha stackars tjej.

Bella låg i vardagsrummet åt lät så jag ropade att jag kommer strax och när jag kommer in så ligger hon på magen fastkilad under babygymmet i plast, inte undra på att hon lät där inne. haha så jag plockade snabbt bort gymmet så hon blev fri.

Vi får väl se om hon vill visa en vändning i kväll när Micke kommer hem :)Snart kommer hon snurra runt som ett tok ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0