Mms-blogg

Jahapp






IPhoneappen och MMS/SMS-tjänsten fungerar inte på det nya systemet än. Så fort alla bloggar är flyttade kommer vi påbörja arbetet med att implementera tjänsterna på den nya plattformen.

Kul att jag ha skickat 10 inlägg som inte syns och inte kommer att synas sen heller, sist dom uppdaterade och tjänsten inte fungerade så kom inte inläggen man hade mms i efterhand utan man var tvungen att skicka dom på nytt..

Nu kommer jag måste sitta mer vid datorn, haha men jag lär inte blogga lika mycket som jag brukar göra eftersom att jag mms bloggar för det mesta :)
Men ska försöka att sitta mer vid datorn nu när det ej fungerar att mms blogga, min mobil räkning blir ialla fall billigare ;D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0