Sjukstugan

Hej och välkommen förkylning nummer tre..
Nu är jag less !!
 
Seriöst man ska inte behöva ha samma hemska förkylning tre gånger på mindre än två månader ( nästa vecka är det två månader ) om jag är sjuk ok jag orkar inte så mycket fast man tvingar sig att orka när man har snuttan..
Men min lill tjej ska faktiskt inte behöva vara sjuk så mycket som hon är :(
 
Först blev hon sjuk samma vecka som hon fick sin 3 månaders spruta alltså för 2 månader sedan.
Då var hon förkyld en vecka sen var hon frisk en vecka och blev förkyld igen..
För ca två veckor sedan fick hon ögoninflamation och nu i veckan har hon blivit röd i ögat ( tidigare geggade och rann det bara ) men nu har hon fått gå runt med svullet och rött öga som tur var fick vi natriumklorid ( stavning ?) och det hjälper ögat är nästan inget rött och geggar mycket mindre..
 
Men igår så började hon hosta och snora på natten och jag vaknade upp med feber hals ont och täppt näsa, och ja så klart fortsätter gumman hosta och är snorig.
Än så länge har hon klarat sig utan feber peppar peppar ta i trä att hon inte får någon :)
 
Dock ska vi ju på 5 månaders kontroll plus två sprutor nu på Torsdag då Bella har sin fem månaders dag så säkert blir hon dålig av den, denna gång är i alla fall Micke hemma och hjälper till :) :)
Och som ett brev på posten kommer säkert lill snuttan få någon tand snart det känns i munnen på hon och hon gnuggar med allt hon kan komma åt :)
 
Ja bara för att jag är så negativ nu så händer väl allt detta..
Kanske att jag ska vara lite glad nu :) haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0