Tisdag

Idag har jag och gumman sovit till runt elva tiden ( ja då Micke kom hem på lunch ) efter det så såg vi lite på tv och jag duschade  efter Bella hade tagit sin lunch-nap så klädde vi på oss och åkte och hälsade på dom på Silja :) Riktigt trevlig att träffa alla där ♥ Kanske jag och Bella får börja göra besök varannan vecka ? Ja oftare i alla fall..
 
Sedan har Micke gjort fläskpannkaka till middag MUMS !
Annars har vi bara jyrat på.
 
Annars så kanske jag borde ta mig tid att baka bröd och allt fika till dopet och ja gräva fram några skor som jag vill ha på mig, för er som kommer det är ingen klädkod eller så utan ni kan komma naken om ni vill ;) Eller ja om det är sol i shorts m.m
 
Sedan är min garderob i behov av en rensning så måste försöka fixa det i veckan.. Jag har så många kläder som jag aldrig använder och kommer aldrig heller använda så då är det lika bra att rensa bort det.  
 
Nä nu ska jag gräva i mig lite godis har bara 1kg kvar till 60kg så måste jobba lite på det kilot alltså äta lite godis. hahha
 
Jag hatar när man inte vänder bilderna, men jag orkar inte fixa det nu :)
 
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0