Efterlyses

Åh jag vill vill vill och måste ha jumpsuiten i rosa / röd med stjärnor till Bella.
Jag köpte den i blå / röd i december månad men vill även ha den i rosa, men eftersom att det endast var min magkänsla som sa att jag hade en tjej i magen så köpte jag den aldrig i rosa..
Åh vad jag ångrar mig, den är så fin !
Jag har nu ringt både till kiruna och gällivare för att se om dom har den inne i butik men inte.
Så är det någon som har denna i 56 eller i någon annan storlek som vill sälja den skriv åt mig :)
Snälla :):)


Jumpsuit rosa röd från kappahl

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla på tradera, eller om du kan beställa på någon hemsida som kan sälja sådan jumpsuit.

2012-03-30 @ 21:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0