Baby jacka i storlek 56

Jag är ute efter en sommar jacka åt Bella, vi har nu i storlek 62 från Name it och sedan i 68 från H&M den från H&M kommer hon kunna ha till slutet av sommaren och den från Name it brukar vi ha nu men den är egentligen för stor så jag måste hitta någon i storlek 56 så hon kan ha den i sommar dock är det dåligt på internet, Name it har men alla andra sidor är det ganska kört på så jag får försöka leta vidare, är det någon som har något tips ??


Denna jacka googlade jag upp och den ska visst ha funnits på Lindex under förra året..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Denna såg jag på ellos; http://www.ellos.se/d/Ytterplagg-Jackor/Vertbaudet/_/N-1z141n0Z1z141q6Z1z14164Z1z141ll?Nr=354739 :)

2012-05-20 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0