Fotografering

Medans Bella sov ställde jag mig och strykte vårt fotolakan och sedan brände vi av 300st kort.
Dock han Bella slå huvudet tre gånger riktigt rejält men ja vad ska man säga när ungen har börjat kasta sig i protest ?
Ialla fall fick mig några fina kort på henne så dags att framkalla !
Denna gång tänker jag inte photoshopa dom ljusare som jag gjorde sist utan när dom var photoshopade så vart kvaliten dålig då man framkallade, men ja jag är ju ingen stjärna i photoshop så någon som är duktigt kanske ändå får till det :)
 
Ljuset var inte det bästa eftersom att vi inte hade någon lampa samt fotade jag med min canon g12 så börjar fundera på att införskaffa mig en riktigt systemkamera ; ) Vilken bra ide !! haha
Nej men g12 är underbar men en systemkamera ja det blir bätte kort med den så ska klura lite och kanske köpa en till speciella tillfällen ;)
 
Nå men till några av bilderna då : )
Och era peddo gubbar sluta läst min blogg tack på förhand !  - pga peddon så lägger jag aldrig ut naken bilder där man ser könet eller så på b ja för kul att ha dom på något peddos datorn ! fyfan så nej till hel nakna bilder på barn på nätet.
 
 
Alltså vadå underbar ?
 
Som ni ser är vissa bilder med och utan blixt i början gick det bra utan blixt men sen blev det lite väl mörkt utomhus ! :) Ska kapa bilderna m.m innan jag framkallar men är riktigt nöjd finns massvis med fina plockade bara ut på ett måfå att visa ! Fast nog var det lättare att fota när hon var lill bebis och typ sova hela tiden och låg stilla haha.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Aurora, 10 månader <3

Misstar jag mig eller är hon VÄÄÄÄLDIGT lik sin pappa? :)

Svar: Nej då du ser rätt Här har det inte varit någon brevbärare inte ;) haha
Anne-Lie Wall

2012-11-30 @ 20:02:08
URL: http://Denblivandemamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0