Tisdag Onsdag

Åh fy har hamnat i någon extrem trötthet sedan i lördags dom två senaste dagarna har varit hemska har sovit när b har sovit men har ändå känt mig som en zombie.. USCH hatar när man är trött och ingenting hjälper skulle behöva sova 100år känns det som.
 
Ja men i alla fall hoppas på att det kommer snö snart så tröttheten kanske går över.  Orkar fan inte gå runt så här : ( peppar peppar.
 
Igår åkte vi till Seskarö och åt middag jyrade och vi sov även över, haha första gången jag och B har sovit någon annanstans en hemma i våran egna säng, och det gick riktigt bra !
En timme efter att snutt hade somnat kastade jag också in handduken och la mig.
I morse sov vi till halv tio sedan åt vi frukost busade lite och sen styrde vi hemåt vid två tiden.
 
Det var spårit och jävligt efter vägen så jag tog det lungt, väl hemma har vi jyrat på sovit en gång druckit 30 liter kaffe och nu ligger b och försöker somna direkt hon somnar så ska jag också gå och lägga mig.
Hon är över trött och kämpar och försöker sätta sig upp hela tiden men tror hon somnar när som helst.
På senaste tiden har hon varit riktigt svårsövd från förra veckan när mamma la hon efter det har det tagit 20-40min innan hon somnar förutom i måndags då tog det 8minuter. Men ja idag har det snart tagit 30min får väl hoppas att det vänder snart så hon somnar lika bra som hon har gjort :)
 
Nå nu ska jag trycka lite frukt och sen se lite Hart of Dixie ( svin bra serie ju ) och somna innan elva.
I morgon blir det babysim i vanlig ordning och Micke kommer hem :)
 
Natti
Gumman tog ett bad i handfatet hos Sofia i Seskarö :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0