Babysim

Som jag trodde hjärtat älskade babysimmet och jag är nöjd att vi började med den kursen :)
Vi badade i ca 30minuter fast snuttan egentligen skulle sova så var det inga sura miner, när vi kom hem från badhuset så hade ju pappa kommit hem så inte ville hjärtat somna utan hon ville ju vara vaken och umgås med oss så under hela dagen vart det endast två vilningar på totalt 40min och hon var inte ens tjurig det märks att när hon sover till runt elva så behöver hon inte så lika mycket under dagen. Men ja runt två timmar vill jag alltid att hon ska få sova..
 
Åter till simmet det var olika övningar man fick göra och leka och busa och både jag och b tyckte det var roligt, men jisses vad jobbigt det är att stå i vattnet med benen i nittio grader hey muskler hihi man blir tränad efter denna utbildning ;)
Jag längtar tills på torsdag då nästa träff är.
 
Pernillas mamma var med så hon fotade åt oss tack så jätte mycket ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0