Bellas rum

En liten förändring blev det idag men det är långt i från färdigt.
 
• Trofast hyllan från IKEA fyndade jag begad för 250kr plus att jag ska få backar till den ( tänkte nog bara använda en back )
• Köpte två hyllplan till den idag.
• Ny ljusslinga från IKEA super duper söt 149kr " Stråla " Måste köpa mig några till.
• Jag har bytt till det andra tältet där inne och stoppat indian tältet i vardagsrummet.
• Kastat ut bokhyllan ja starke adolf är jag fan.
• Ny back från IKEA 39kr.
• Jag har köpt ett bord med stolar också men dessa tänkte jag måla i en fin färg innan det åker in i rummet så i helgen ska micke få måla ;)
 
• Nu väntar jag på massvis med grejer som behövs där inne men ja det har börjas fixas i alla fall : )
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0