Dagens fynd

Idag var jag och Mamma till Happis och jag var ute efter sommar kläder åt Bella haha helt sjukt att leta shorts mm när det börjar bli vinter men jag vill ha med mig ombyten åt snutten när vi åker till Thai  visst det finns där men sist vi var så var det mest klänningar och jag gillar mera shorts och body, men ja shorts är ju lite svårare att få tag i.
H&M hade alla shortsen som jag köpte åt Bella i somras men hon kan ännu ha dom så vet ej om hon hinner växa ur dom eller inte så jag väntar lite med att köpa samma igen, kanske att jag köper ett par om det finns kvar dom var ändå billiga.
 
Men ja det blev fyra plagg som jag ska ha annars och resten är till Thai :)
 
 
 
Röda fodrade manchester byxor 129kr, Linne 59kr, Jeans 129kr Allt från Kappahl
Body 35kr, Leggings 35kr Allt från Lindex.
Shorts 30kr, Leggings 30kr, Shorts 30k rAllt  från H&M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0