Första snön

Wiho äntligen lite snö. Fast egentligen hatar jag snön för den är kall och blöt men ja idag älskar jag den.
Till  och  med   Micke undrade vad felet var ( det hördes på hanst röst ) när jag ivrigt pratade om hur jag gillade snön.
 
Ja men i alla fall jag och B gick ut och provsatt den nya snön, B blev helt facinerad ursäkta stavning ? när hon såg att det snöade tidigare idag, så jag kastade på hon vinter munderingen och gick ut och busade lite, himla skoj tyckte jag :)
 
 
Lite bus haha kast med litet barn ser det ut som ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Goungen alltså.. Ja smälter... :))

Blir ju som sugen själv på att skaffa fler när man ser hur kul ni har det på ledigheten :))

Svar: Jag vet :)
Men hallo kör på då Ebba behöver ett syskon !! : )
Anne-Lie Wall

2012-10-17 @ 09:32:41
Postat av: E

du glömde mössan kära du ;)

Svar: Jag vet :/ Nå får försöka föregå med gott exempel en annan gån !
Anne-Lie Wall

2012-10-17 @ 13:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0