Helgen

 
Igår hade vi middags bjudning med danne vi åt grekisk pyttipanna super gott !
Efter middagen blev det surr lite tv titt och sen tog vi alla tre pensionärer och avslutade kvällen runt nio tiden.
B fick somna själv eftersom hon bara låg och busade i sängen så efter kvälls gröten läsning och lite tisse lämnade vi hon i sängen och hon somnade efter tio minuter jag hann gå in och säga godnatt fyra gånger ( gick tajtare en vanligt ) och ja hon somnade hehe dock sov hon i väggen hon hade flyttat upp sig en halvmeter tror hon protesterade lite ;) SÖTNOSEN !
 
Protest ??
 
Idag har vi varit till Happis och hämtat barnvagnen och köpt lite nödvändigheter läs sköljmedel på öob.
Sedan har vi varit på middag hos min mormor och morfar och pappa Micke har farit ut på födelsedags fest med grabbarna så jag och snutt är själv nu, B somnade vid kvart över nio fast hon har hunnit med två matningar på det och ja nu verkar hon ha somnat helt för natten så mat vid ett tiden igen då :)
Jag har hunnit se nyaste gossip girl och 90210 jätte bra avsnitt skönt att få träffa sina " vänner " igen dock har jag väntat hela veckan på One tree hill och innan jag kom på att det har slutat #suger!!
Nå ka se ett avsnitt PP nu och sen sova :)
 
Night then
Bella redo för middag hos gammel mormor och moffa :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

GoBellis!!

2012-10-14 @ 11:33:00
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0