Natt amning dag fyra

Igår åt Bella gröt klockan 20.00 och efter det ammade jag hon tio minuter klockan 20.30 gick jag ut ur sovrummet och B somnade som vanligt efter sju minuter utan protester.
 
Vi gick och la oss vid halv tolv och Bella började gny lite i sömnen vid 00.00 sedan somnade jag och vaknade inte förens Bella ville ha vatten kl 01.20 sedan somnade vi om och Bella gnydde igen vid 03.40 men inget vattens behövdes eftersom att hon aldrig vaknade till liv nästan gång vaknade hon kl 06.20 och då fick hon amma.
 
Helt sjuk hur bra hon har sovit i natt vatten en gång och mat efter 9.5h riktigt duktig är hon !
Jag tror inte det är långt bort tills vi ej behöver ge hon vatten och hon sover i ett tills hon blir hungrig, då får det gå någon dag innan vi plockar bort något annat amningsmål :)
 
Skriver sen en resume av alla andra dagar eftersom att det går så bra nu så tror jag inte att det vänder peppar peppar så skriver sen när snokki har sovit en hel natt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0