Natt amning dag två

I torsdags så körde vi natt nummer två med vatten och det gick jätte bra.
 
Klockan åtta åt hon gröt och halv nio la vi oss i sängen då ammade hon 7min på vardera bröst och släppte sen och var mätt.
 
Jag lät hon ligga kvar i stor sängen och sa godnatt ( hon var vaken när jag gick ut ) jag hann in och säga godnatt en gång innan somnade helt utan protest ! Det tog sju minuter för hon att somna.
 
 
Hon somnade kl nio och vaknade sedan vid elva och ville ha tisse då fick hon somna utan vatten och det gick,
jag la mig i sängen vid kl halv tolv och Bella vaknade till vid tolv och fick vatten och somnade om på en gång samma klockan 02.20 03.00 och 03.40 sedan vaknade hon vid 05.20 och då fick hon amma.
 
Inga protester alls och inget grin så hon är super duktig :)
 
Men gud vad ovant att jag kan vara i huset på kvällen haha jag har dom senaste två månaderna gått och lagt mig klockan åtta på kvällen och innan det mellan nio och elva.
Men vilken skillnad att kunna ligga och se på tv i vardagsrummet och gumman sussar sött i sovrummet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0