Onsdag helt färdig

Usch sitter och är helt död i soffan i vardagsrummet Bella sover sedan en timme och 40min sedan och jag har fixat med tvätten ätit plockat till och ja nu ska jag kasta mig i säng.
 
Idag har vi varit till Happis gumman skötte sig galant inga sura miner en sovning på IKEA, bus två matningar hon åt himla bra och fick majskrokar som efterrätt, och ja himla underbar har hon varit :) Vi har shoppat på rajala och på IKEA och sen åkte vi hem, väl hemma snabb handlade jag på ica tog även en dosa av favvo snusen typ fem dagar kvar nu ; ) och ett gäng med matburkar.
Väl hemma blev det stress att packa upp för att sen mata Bella och till slut ta mig själv någonting i magen.
 
 
 
Efter middagen började jag fixa i Bellas rum och hon vilade sen när hon hade vaknat plingade det på dörren och det var ett gäng med killar som gick bus eller godis eftersom att jag inte hade godis som räckte åt 7 killar så körde dom bus, och vad fan gör dom ju kastar ett ruttet ägg på rutan i Bellas rum fy fan dom sylade ägget så jag trodde rutan skulle spricka, fan vad less jag blev hade kläpparna inte sprungit hade jag jävla stuckit efter dom men ja det gick ju inte när b då hade fått vara själv hemma men en del ond blev jag.
Så det var bara att klä på mig och skura bort det sura ägget från fönstret !!
 
För övrigt vem fan uppfostrar sina barn att göra sånna hyss ? ja det är skottpengar på dom !
 
Efter städningen blev det nattning av Bella och ja nu sitter jag här.
Dags för tvättning och sen sovning :)
 
BTW det går jätte bra att lägga b med flaskan inga protester alls men ja mina bröst tycker inte om att amma var 19h haha ; )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0