Onsdag

Tjoho onsdag idag och det betyder att Micke kommer hem i kväll - underbart !

Så Bella är ännu krasslig därför höll vi oss hemma idag. Jag har dammsugit klart huset och putsat fönstrena både utomhus och inomhus - plus poäng till mig !!
Bella sov medans jag putsade ute men hon vaknade när jag hade fyra fönster kvar och inte lämnade jag dom utan jag tog ut hon i vagnen så fick hon leka medans jag putsade klart.

imorgon ska mamma komma förbi och fålla mina gardiner till sovrummet och sen ska vi börja renovera vardagsrummet första steget är att öppna en vägg och flytta valvet :):) Det kommer bli så bra !

Nu ska jag dricka kaffe b somnade efter att ha varit vaken i fyra timmar - lite över trött var hon. Sen i kväll ska jag se klart sista säsongen av DH :( Later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0