Städar och donar

Jag har varit lite dåligt att skriva nu dom senaste dagarna det är för att det är full upp hela tiden. Bella är Busig och helt vild så alla ögon på hon samt har hon dragit på sig en förkylning med super täpt näsa hosta och allmänt hängig så fast det har varit två fina dagar så har vi stannat inomhus :)

Idag har jag dammsugare hall , kök och vardagsrum samt bytt gardiner. I morgon ska jag fortsätta dammsuga resten av huset och även dammtorka och putsa fönstrena ( om Bella går med på det )

Jag tänkte även svänga förbi på jobbet men endast om b har blivit bättre :)

Annars så rullar det på Bella blir 7 månader i morgon så en present borde hon få , ja nog för att hon ska få en ny bilstol i veckan för 3500kr så ja det kanske räcker :)

Nu ska vi äta kvällsis och sen lägga oss :)puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0