Tisdag

Igår var jag och Bella med mamma när hon skulle klippa sig i finland, under tiden mamma klippte sig så var jag och Bella och shoppade lite på rajala.
Jag var ute efter en jätte söt tiger set från H&M men det hade dom inte inne så i stället fick jag bli överlycklig att dom hade innen en tiger onepice på lindex.
Iaf blev det lite små fynd på rajala ( visar i ett annat inlägg ) och sen när vi skulle ut ur parkeringshuset upptäcker mamma att vår parkeringsbiljett var borta så vad får vi göra ? Jo betala 200kr för att vi ska få ta oss ut ur huset, fatta det kostar typ 10kr extra i timmen och vi hade inte ens stått där i 1.5h men ja 200kr kostar det att få en ny lapp ! SURT !
 
Hahah på shoppingtur !! ;)
 
Sen åkte vi på Ikea där B tog sig en nap, och jag och mamma strosade på sega som tusan, vi stannade för lunch och kaffe innan vi gick vidare och shoppade på, första gången min Ikea sväng har varit billig 228kr kostade det och det var mest barnsäkrar grejer jag köpte !
Efter Ikea rullade vi hemåt.

Nyvaken tjej på Ikea, B fick åka i bärselen, Kaffe och kaka :)
 
Sen när vi kom hem packade jag bara upp grejerna matade Bella ( var med om Bellas första ord ) och stoppade Silver i buren och packade sedan in oss igen för att åka till Nyborg och äta middag hemma hos pappa med han och Sofia.
Efter ca tre timmar i byn så rullade vi hemåt och la oss för att mysa och ja Bella skulle sova .
Gårdagen var toppen dock var vi på vift från 11.00-21.00 haha.

Bella the tiger, B fick en vobbler av morfar att leka med, Busungen medans mamma gjorde sig natt klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0