Voksi city

I veckan fick jag min efterlängtade voksi åkpåse, jag har alltid tänkt ha en urban men den är ju så öppen i halsen så jag ändrade mig och tänkte ta en classic men nu i höst har det kommit en ny modell city och färgerna på den var så fina samt att den går att öppna mer en den classica modellen så ja det var ingen tvekan jag köpte den. Jag valde den lila färgen för det är alltid kul med en lite färgklick i vagnen.
 
Påsen passade super i våran Teutonia spirit s3 och den håller Bella super varm, idag när jag var ute så la jag en filt i vagnen för att Bella skulle ha lite gossigare runt ansiktet och lät då påsen vara öppen runt halsen sedan hade jag ej på fotsacken och hon var riktigt varm efter att vi hade gått i ca en timme. Men fotsacken ska jag nog stoppa på snart bara för att det ska bli mer vindtätt.
 
Påsen höll formen bra även i sittande läge och har antihalkskydd så den inte ska glida i vagnen. Jag är super nöjd med mitt köp : )
 
Voksi city plum med förlägningsdelen
Fullt sittläge
Fullt liggläge
Liggläge
Sittläge med fotsacken på.
Bella ligger i vagnen :)
Bra med plats för fötterna.
Mysigt !
Åtdraget runt huvudet :)
Bella sittandes :)
Sittandes med åtdraget runt huvudet ( det går att dra åt mera )
Sittandes :)
 
 Jag köpte min voksi på Jollyroom och den kostade 1999kr
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0