Fixar på lite här hemma

Emmelie blev magsjuk igår så jag går och väntar på att det blir min tur.Så jag vågar mig inte ut ur huset haha ! Så jag fixar här hemma hänger upp gardiner tavlor och började ändra om i Bellas rum ! Är sjukt sugen på godis så måste skicka ut Micke och köpa två kilo åt mig hehe för jag kanske blir magsjuk och måste spy när jag är ute haha !Usch har inte tränat på två veckor eller endast ett pass det suger en och en halv vecka sjuk och igår kväll laddade jag upp med morgon gym men har känslan att jag blir magsjuk så ställde in Usch låt mig bli sjuk eller slippa det för jag vill verkligen träna !Nu återgår jag till fin liret i huset !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0