Skoter dag

Idag har jag och Bella varit ensamma pappa Micke är och hämtar en bil så vi har haft tjej dag :)
Vid tio åkte vi mot nyborg för att åka ut med skoter Bella skulle sova i bilen men det tog ett tag så jag fick köra till Ryssbält innan hon somnade hahah jyris.
Sen åkte jag till Maria och fikade och surrade lite medans Bella sov i bilen och när hon vaknade åkte vi till slussen där pappa hämtade upp oss med skotern.
 
Det gick jätte bra att åka vi satt syrran jag pappa och Bella på skotern och ca 50m var Bella rädd och sen gick det över, vi stannade mitt på isen utanför nordanskär där det blåste på tok för mycket så Bella fick ha dubbla hjälmhuvor så hon inte skulle frysa och Meya började kalla hon för Ninja Bella ! HAHA
 
Efter ett lite tag for vi mot land och grillade korv och gjorde klämsmörgåsar och sen åkte jag och B hem pappa skjutsade tillbaka oss till slussen vi var ute i två och en halv timme och det var riktigt kul :)
 
Väl hemma blev det mellis och en dusch Bella badade samtidigt som jag duschade sen tog vi en powernap och vid fyra kom brorsan och Jenny hit ( dom var även med på isen ) och vi käkade pizza och mamma kom även och åt.
Efter fikat stressade Björn och Jenny hem och mamma for vid sju tiden..
 
Bella har sovit sen åtta så nu ska jag trycka en liter glass MUMS och se serier och invänta min älskling som kommer hem vid elva tiden :)
 
Imorgon ska vi busa med Emmelie i vanlig ordning jag har tänkt mig att vi ska kolla efter en massa fynd samt har jag kommit på brorsan födelsedags present som vi måste fara och inhandla :)
Trött tjej efter en ute dag <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0