Lördag och Söndag

Igår vaknade vi vid halv tio Mickes mamma kom på frukost sen kom kusin Emma förbi och stannade och lekt med Bella och Mormor farmor medans jag och Micke klippte gräset :) Sen blev det våfflor till lunch :) Efter det tog hela familjen och pressade och lekt lite ute innan vi gick och hälsade på Mickes mormor och morfar :) Middag bus med Bella och farmor Helena kom förbi igen och då fick b sig ett bad och sen läggning vid halv åtta :) Bella har börjat sova sju halv åtta och dricker vällingen och däckar direkt vi sitter bara med medans hon dricker vällingen och sen går vi ut så somnar hon direkt ( ja fast så har vi ju alltid gjort)

Efter det började vi packa allt så nu är det bara några små saker kvar så är allt packat vi sticker ju snart woho härligt! brorsan ska bo hos oss medans vi är borta vilket passar bra då han jobbar i Kalix :) och så får han ta hand om silver :)

Lite film och mys i vanlig ordning.

I morse vaknade vi vid nio jag sov lite längre sen åkte Bella och Micke på mission och jag knäskurade toan och städade hela huset tvättade och annat kul :) Sen lunch och efter det åkte vi ut för bus med kusin Emma i Nyborg efter en timme gasade vi vidare till gammelgården för middag hos Elin och Fredrik go middag och lite surr innan vi åkte och snabb handlade och hem för att lägga Bella :) Micke är på mission så jag passar på att se lite serier!

Ny dag i morgon får se om vi åker och leker med Hugo :)













































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0