Shopping

Idag åkte vi till Luleå det blev dom sista klapparna shopping lite åt Bella INGET åt mig och lunch på MacDonalds mums! vi hittade mycket och det var riktigt lite med folk :) Sen tog jag och b en nap i bilen på väg hem riktigt skönt ! och sen har vi mest fixat på här hemma tvätta sorterat papper likt duschat ja sånt där vardagligt!

Micke är och solar och sen blir det Harry potter eller twilight hm jag vill se båda <3

på tal om film Greys avslutningen <3 underbar jag håller tummarna för min snygging! och soa var helt stört vet inte hur länge jag kommer älta det!
jag är sugen på att se hobbit så kanske att man går på bio i veckan ja vi får se!

i morgon Dagis i vanlig ordning gym för mig och sen tänkte jag roa mig med att slå in klapparna och kanske starta datorn och blogga där i från :)

förresten någon som har tips på någon ny sex bok i klass med femtio nyanser? jag har läst ut dom igen och överväger att läsa om dom :) så sex bok med en vrickad kärlekshistoria mottages!

puss!








Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sylvia day har en serie som är bra, tyckte nästan mer om dem ;)

2013-12-19 @ 12:10:05
URL: http://bakomminlins.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0