Aj aj spruta

Ett års sprutan var den värsta gumman har fått jag oroade mig inte alls för den men gud så hon grät och ja det tog aldrig slut, min stackars tjej ! Usch annars brukar hon bara gråta snabbt nu höll hon på i fem minuter och mellans båda sprutorna så det gjode riktigt aj aj i lill benen :/ Nåväl skönt att det är 6m till nästa gång..

Efter besöker åkte vi till nyborg för att fira pappa på hans födelse dag grattis ! Vi¨åt middag och sedan blev b trött klart hon har sovit fem minuter på fem timmar för hennes vanliga sovning blev i bilen men hon vaknade då vi stannade på gården hos pappa så vi orkade inte vänta tills kaffet eftersom att hon var så trött så vi åkte hem.
Just nu ligger hon och vilar ikapp det hon har missat men förstår att hon är super trött eftersom att hon alltid brukar bli hängig efter sprutorna så får se hur hon sover i natt sen tror det inte ska vara några problem men ja det vet man ju inte :)

Skriver ett års uppdateringen i morgon tänkte kika på nya cougar town nu och lär inte blogga så mycket i kväll eftersom att jag tänkte dammsuga huset samt skura dammtorkade idag på dagen blev så less att se allt äckeldamm flyga runt när det var sol ute !

På lördag blir det tjejfest hos Carre ska bl så kul har till och med hittat vad jag ska ha på mig inte illa ! Ja fast det lär jag ju ändra tio gånger innan jag har farit men vi ser ju, nå nu vaknade snuttis
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0