Barnrum

Måste kika igenom jollyroom och beställa några inredningsprylar till Bellas rum sen finns det några små saker jag behöver från ikea så när vi ändå ska dit och köpa grejer till vårt nya kök så passar jag på att snabbshoppa till övriga hemmet ockå !:)
 
Jag började fixa runt i Bellas rum tidigare i veckan och nu är jag halvnöjd önskar att rummet skulle vara dubbelt så stort så hon kan få det helt perfekt det blir svår möblerat när vi valde att behålla alla tre garderober som tur är sover hon inne med oss för en säng skulle inte rymmas vid tillfälle, hälften av hennes gåsaker har vi i vardagsrummet för att ja det finns inte så mycket plats i hennes rum ;)
Letar inspiration hela tiden från fina barnrum det är så himla kul att kolla runt efter inspiration men jag kanske skulle börja ta tag i hallen också här snart ;)
Och ja köket ska vi väl börja med nu i veckan vi har köpt ett nytt kök nu i helgen så vi lär inte kunna hålla oss från att byta ut allt hihi !
 
 

Kommentarer
Postat av: isabellavallberg.blogg.se

Hej vill du bli veckans blogg inför flera tusen läsare? anmäl dig då här.
http://sup3rb4tm4n.com/2013/february/vinnare-ny-omgang-2.html#comment

förlåt om du inte tycker om sånhär reklam, ha en fortsatt bra kväll!
kram

2013-02-10 @ 21:15:02
URL: http://isabellavallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0