Ett år sedan jag blev en Mamma

Hipp hipp hurra för idag fyller våran älskade tjej ett helt år  ! Klockan 20.53 för att vara exakt vid tillfälle för ett år sedan dog jag i smärta och försökte trycka i mig någon lunch, B var dum mot mammas rygg  ! hihi
 
Ja herre ett helt år har gått som tur är känner jag inte som många brukar göra att jag inte har tagit vara på tiden dom flesta nyblivna mammorna får höra njut det tar slut så fort och jag har verkligen tagit vara på varje dag så klart man har panik hon blir ju stor tjej behöver inte en lika mycket men jag känner ingen ångest att jag kunde vara mer delaktig eller vad man ska säg för varje dag förutom en dag så har jag alltid somnat och vaknat bredvid min prinsessa <3
 
Jag blir hemma i 8månader till som planen ser ut och sen ska jag ge mig ut i jobb världen igen himla skönt att vara mamma ledig länge sen har vi dagar kvar tills att vara hemma varje dag fram tills snuttis blir 2.6 månader den som spar han har ( 2år 5månader och tre veckor så nästan två och ett halvt ) Men hon behöver ju börja på dagis någon gång så hon är ställd i kö i september.
 
Nå tjejen är i alla fall stor nu ingen snack om saken inte är den en 2755g tjej något mera ( på torsdag ska vi på bvc så gör en 12m uppdatering då )
 
Nu ska jag invänta att go ungen vaknar sen blir det kalasande hela dagen lång så kanske att man skulle dra bort lite damm från golvet ja om jag orkar :)
PUSS !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0