Förvirrad

Morgon bad dagen till ära !
 
Haha ser nu att förra inlägget hette torsdag för jag kan säga att jag är riktigt dagvild ! Micke får alltid påminna mig vad det är för dag och datum men när man är Mamma ledig behöver jag då inte tänka på några datum förutom typ bvc besök.. haha
 
Nå men torsdag idag då, Mamma komförbi vid elva tiden då hon ville spendera lite kvalitets tid med sitt barnbarn och ja kanske lite med mig också så jag lämnade dom ensamma och for iväg och tränade sedan käkade vi vårrullar till lunch och runt middagstid kom Emmelie och Dennis och Brorsan hit så dom har rivit elat Bellas farmor och också på besök så vi tryckte i oss en till butterkaka haha hon for vid halv åtta tiden och nu håller Micke och Björn på att stoppa in nederskåpen i köket och ja jag sitter vid datorn ;) haha !
Tjusigt blir de i alla fallt :)
 
Imorgon är det forstättning av köket som gäller eller ja hela helgen och på Lördag ska jag och Bella på kalix vinterdagar annars inte mycket planerat ska försöka träffa Hanna och Ludde i morgon också :)
 
Nå ska även ta mig tid att sitta vid datorn där jag har alla kamera bilder har massvis att visa så från denna dator blir det bara instagram bilder.
 
Nå ska flotta glass nu !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0