Fredag

I morse vaknade vi vid nio en timme senare befann jag och Carre oss på nova för att köra ett magpass vilket gick super ! Vid halv tolv åkte jag till Tandis och ja det var den snabbaste lagningen jag har varit med om ynka 7 minuter bra jobbat ;)

Väl hemma lät jag Micke sitta i soffan och jag skottade bort all snö och efter middagen startade vi kalaset med Emelie Dennis och Hugo Bella fick fina paket som hon så klart inte tackade för ;) hehe och ja Hugo önskade att han hade ett rosa rum hehe ! Något trevligt var det i alla fall.

Micke mamma kom på snabb besök och efter det så Snörde jag i en färg i håret så nu är det fint till alla kalas kort i morgon ;) Fatta att på tisdag blir Bella ett år dör lite faktiskt !! Jaja Ska se nyaste greys nu och sen sova :) men först en snus lite beroende jag har blivit nu då onödig men gott måste förflytta fet röven från toaletten har fått sitt märken ! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0