Måndag

Dagens tankning och Bus Bella igår kväll <3
 
Idag vaknade Bella vid sju och drack välling hon har börjat sova i typ 11 timmar i ett helt galet fast får se om det håller i sig eller ej, iallafall somnade vi om till just efter åtta och vid tio tiden åkte vi till Emmelie och Hugo, vi fikade surrade gick på prommis runt byn och letade tatueringar :) Vid tre åkte vi hem och jag tankade bilen full VIKTIGT eftersom att det typ aldrig händer.. Haha sen hämtade jag ut ett paket jätte kul lampor till köket.

Annars har vi inte gjort så mycket Micke har rivit i köket och jag och b har busat nu har hon precis somnat och Micke och kurt håller på i köket och jag ska möjligtvis roa mig åt internet shopping ! hihi

Imorgon blir det bad ? med Hugo och Emmelie och sedan ska vi titta in Monicas loppis och sen ska jag försöka hinna på gymmet dock är det smock med köket nu men ska se om jag hinner smita iväg eller inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0