Måndag

Inatt har snokki sovit bra somnade 20.30 sov till 06.50 då jag bad Micke göra välling innan han skulle på jobbet sen somnade vi om till 08.30 efter det har vi busat lite och just nu tar b en pn.
Min mormor och morfar kommer snart hit för att vara med B lite medans jag ska iväg på gymmet vi ska riva ut köket i kväll och hann inte träna igår kväll när b somnade så sent så ringer in barnvakt :)
 
På onsdag skulle jag på koll på norrskenets dagis men dom har fått magsjuka så jag får fara nästa veckan för att kolla in stället : ) Jag har bara hört bra om det så vi får se hur det är i verkligheten Bellas gudmors mamma jobbar även på den avdelningen som jag önskade så får se om vi får oss en plats eller inte :)
Hihi ojoj jag kommer inte klara av att skicka hon på dagis som tur är är det långt kvar innan vi är där.
 
Nåväl kanske ska kamma igenom håret nu ser ännu ut som på bilden lite längre ned !
PUSS !
Lite lika är vi väl ändå ?? :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0