Onsdag

Busisen i kväll dricker cocacola och äter kycklingvinge ! ;)
 
Idag har jag haft barnvakt av brorsan fick ett sådant träningssug och visste att jag inte kommer hinna fara i kväll så han kom hit och var med Bella medans jag och Carre körde ett axel mage pass på Nova !
När jag kom hem var det dags att fixa sig lite och sedan när Pappan i huset kom hem fick han byta om ja ta en dusch också och sen åkte vi på middag i Nyborg hos Emelie Dennis och Hugo pekingsoppa riktigt smarrigt ! Micke for iväg en snabbis och kom tillbaka till kaffe kladdkaka och OVISPAD vaniljsås rättare sagt vatten haah ;)
Sen åkte vi och handlade och efter det har jag fickat runt lite grejer i Bellas rum tänkte införskaffa elementskydd i morgon och nya gardiner ! Nåväl tog typ en vecka att ladda upp bilderna till förra inlägget både Micke och Bella har sovit sen flera timmar tillbaka så nu ska jag äntligen ta tag i att läsa ut den FÖRSTA Sexboken..
Ja eller normala föräldrar kanske somnar när klockan är halv tolv när man stiger upp vid åtta på morgonen men nej jag kan aldrig somna förens vid ett på natten helt jävla galet.. Men ja nu sänger Natti !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0