Tisdag

Igår var Maria hit och umgick medans Johan var hos Tandis, vi surrade badade Bella osv och hon blev även inbjuden på mamma middagen med utgång som jag ska på nu på Fredag ska bli riktigt trevlig, vi är 8st mammor som ska ut och äta på Lilla och sedan även gå ut om vi känner för det :)
Har självklart klädproblem av dess like och hinner inte beställa någonting nytt så måste kolla med Elin om hon har något fint åt mig ??
 
Sen när b hade tagit sin långa pn så åkte vi till Madde och Tindra vi fikade surrade och döttrarna busade :)
Sen på kvällen skulle jag på gymmet men jag behövdes mer hemma och hjälpa till och Ela och vara med Bella medans Micke fixade i köket så idag ska vi stoppa in ungs skåpet men direkt Micke kommer från jobbet åker jag till Nova och kör ben plus mage.
 
Vid fyra fem ska även Emmelie med familj komma hit och jyra lite :)
 
Imorgon har jag och Maria bokat in klipp tid ska bli skönt att bli av med lite ( eller mycket ) hår men vet inte alls vad jag ska göra ? Skulle vilja klippa luggen så man kan ha den nedsläppt när man har snodd just nu är min lugg ned till axlarna ungefär så den är lite svår att ha utsläppt.. Fast jag vill ha den lika lång som övriga håret också men ja då är det så svårt att få någon snygg uppsatt frisyr. Beslut beslut ja vi får väl se hur det blir i morgon..
 
Nå Bella sover nu så dags att beställa lite lampor och hårprodukter och sedan se Hart of dixie :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0