Mera slut

Igår såg jag private practices sista avsnitt va fan nu slutar den serien också och ärligt den kändes inte ens färdig, till slut känner man ju att allt har gått igenom och så men nej inte i denna det var först dom sista tio minuterna som jag fick panik känslan att va tusan nu knyter dom ihop säcken och mycket riktigt slut scenen fick mig att dö lite !! Vadå slut två säsonger till finns det då innehåll till åh jag blir så sur..

Så jag kollade läget för dom andra serierna jag följer och dem finns det då förhandlat till en nästa säsong ! LYCKA
Nog för att jag fick känslan av att greys skulle sluta i förra avsnittet men som tur var hade jag fel

haha inte många som förstår min kärlek till serier ja förutom carro där är vi sjukt lika i tanken om våra serier vänner ;)

Nåja dags att börja skriva en serier som fortsätter för alltid !!

Nu ska jag pilla ut prillan och sova imorgon blir det greys i sängen och sen tapetsering vi har roat oss att måla hallen i kväll :)
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0