Träning, Kroppen före graviditeten och efter

Äntligen har vi pappa Micke hemma för ett tag och då kan jag ta tag i träningen på gymmet igen !
Jag tycker / har inte viljat ha barnvakt för att träna 4gånger i veckan medans Micke har varit borta så har i stället fått vänta tills han är hemma och ja latmasken har också försvunnit.
Jag har alltid tränat mycket och nu ska det bli skönt att börja igen :)
 
Jag tänker till och med visa roliga bilder från innan graviditeten under efter osv och jag kan säga att det är en stor skillnad men kul att se resultat :)
Under Bellas första år i livet så har jag sprungit 5 gånger gått på ett 50tal promenader tränat sit-ups rygg-ups och armhävningar 4x20minuter detta är allt jag har tränat under det gågna året och jag äter minst 500g chips och 0.5kg godis i veckan dricker läsk fikar varje dag och äter allmänt onyttigt men jag har ändå fått tillbaka större delen av min kropp utan att som vissa säger lyfta ett finger.
Det kan jag tacka min ämnenomsättning för !
 
Innan jag blev gravid vägde jag 52kg invägningen i veckan 12 på mvc vägde jag 58kg och innan förlossningen vägde jag 82.5kg alltså jag gick upp sjukt mycket under min graviditet.
Idags läget ett år efter att jag har fött Bella så väger jag 57kg men jag vill gå ned till 55kg och få en mer svarvad kropp ja därav att jag ska börja gymma igen plus att träningen gör mig sjukt glad : )
 
Jag är sjukt glad att graviditeten inte " förstörde " min kropp jag har fått en bristning på ca 2mm mellan min piercing i navel och annars ja mindre fasta bröst men vem får inte det av att amma i 9månader ? Så i alla fall jag är nöjd med hur jag ser ut och skäms faktiskt inte det minste för jag är jävligt fantastisk : )
 
Resultat ja direkt efter förlossningen gick jag ned till 72kg och efter ca 3månader så var jag på 67kg och i början av sommaren runt midsommar så låg jag på mitt mål 60kg allt detta utan att göra någonting och nu som jag skrev ovan ligger jag på 57kg vilket är normalt för min 170cm höjd men jag  har alltid gillat smala kroppat så 55 är då ett mål ;)
Så tänkte lägga upp några bilder då och då under träningen för att se om det ger något resultat så håll i er nu :)
 
PS smart att fota i string eller igenomskinliga trosor så jag fixade dit ett par nya ;)
2009.01.15 i Thailand för herrans många år sedan 48kg kolla in magmusklerna ;)
 
2011.04.17 Alltså en månad innan jag pissade plus på stickan 52kg :) Alltså den nedre bilden var snyggare i string men så kul ska vi inte ha ;)
Im pregnent and i know it 2012.01.16 gravid i veckan 38+4 vätskefylld och gullig åh saknar tjockis magen <3
2012.03.15 1.5månader efter förlossningen vägde ca 70kg kolla lycklig tjej ;) Och kolla in EE-kupan Hey mjölkpattar !
 
2012.05.29 ca 4 månader efter förlossningen vägde runt 65-67kg :) Blind när brillorna ligger i bs säng ;)
2012.08.08 6 månader efter förlossningen vägde 60kg :)
2012.10.07 9 månader efter förlossningen hade slutat amma det syns på små pattarna ;) Vägde typ 58 kg.
2013.01.24 57kg så här ser jag ut idag 1år efter förlossningen : ) Himla fantastisk om jag får säga det själv :)
Nåväl återkommer med träningsresultat här under senvintern :)
 
 
Nåväl det här hänt en hel del som ni ser :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0