Ännu mera sol

Så härligt när det är varmt ute! Bella drog på till tjugo över tio i morse sen frukost och snabbt ut och bada i poolen, bus och sen drog hon 1.15minr sovning men ja väckte hon inte kan man äta lunch efter kvart över två så jag väckte hon då ;) medans Bella sov pressade jag på här ute i kuvösen det är så varmt på våran baksida! Underbart! Sen snabb lunch och vi båda gick ner i poolen efter det ritade vi vilket Bella älskar och mitt i allt gick hon till poolen men blöja och klänning på haha och ropade mamma och pekade att jag också skulle sätta mig så vi badade tills pappa kom hem då Bella bestämde att han skulle ner i poolen ;)Mickes mamma hon hit med middag super gott tack så mycket sen plockade vi jordgubbar och åt med vaniljsås samt drack kaffe jyrade med Bella till vi la hon vid halv åtta då åkte jag till nova och sen har vi sett klart man of Steel ;) tror den hette så! nu lite Greys och sen krypa ner i sängen imorgon står bad med Emmelie och Hugo på schemat :) när inte gumman vill ha på sig någonting på huvudet får mamma ta på sig då kan man härma ;-) hihi bestämd dam!   var det någon som sa vaniljsås? mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0