Barn tapet

Åh nu är jag i träsket och letar för fullt ! Jag har kollat lite av och till efter tapeter till Bellas nya rum och nu har jag hittat några favoriter :)
Jenny la ut tidigare idag på instagram om någon ville köpa lite tapet från en super fin pip studio rulle jag hade aldrig sett dom tapeterna och blev jätte kär i den hon la ut, men den är så lik den vi ska ha i extra rummet så jag får endast pyssla ihop något med den meter som jag kanske får köpa av Jenny ;)
 
Här är mina favoriter just nu, någon som har tips på någon annan snygg barn tapet ?
 
Och detta är tapeten Jenny har, åh är ändå super sugen på den i Bs rum, men som sagt ska köpa en liknande i blått till extra rummet så det kommer kännas så samma :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

2 eller 3 var ju jättefina :)

2013-07-02 @ 08:31:37
URL: http://beatricejohansson.blogg.se
Postat av: Jennie

Hoho blått till extrarummet...? ;) Håller du på att baka en Bruno? ;)

Svar: Hello, nej ingen Edward ännu ;) Men det finns en liknande tapet på rusta som är såå fin som jag vill ha där inne med lite lantlig stil att ha där inne så får jag ändra om ifall Bella får ett syskon någon gång i tiden inte ännu i alla fall :):)
Anne-Lie Wall

2013-07-02 @ 10:38:15
URL: http://jennize.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0