Måndag 08/07

Sovmorgon till HALV ELVA det måste bero på att b var vaken här mitt i natten..
Iallafall efter fix så åkte vi till Hanna och Ludde i brekka och surrade åt en jäkla massa kakor och så, riktigt trevligt !
Runt tre gasade vi hem eftersom b inte hade sovit någonting då la jag hon i säng direkt vi kom hem och sen gick jag ut och tvättade upp ny bilen ! Så en timme höll jag på och jag var precis klar med allt förutom att torka av dörrsidorna invändigt så vakande lill damen : ) Riktigt bra planerat ;)
 
Sen gick vi ut och torkade dörrarna och gick in för att göra middag Micke var borta på jobb till runt sex så direkt efter att vi hade ätit gasade vi och hämtade min nya telefon och sen när vi kom hem var pappan i huset hemma.
Lite bus och jag fixade lite med ny telefonen och sen somnade b halv åtta, Eter det har vi kikat på en rulle och Micke och Bella ligger och sover så jag passar på att blogga lite, Tänkte nöta ett avsnitt greys eller två och sen lägga mig..
 
Imorgon ska vi på bvc och ge bella 1½  års sprutan samt Hepatit A spruta / b sprutan får hon redan i sitt vanliga vaccinsprogram hon får samma spruta 1½ års spruta som hon fick innan Thailand och nu får hon den en månad tidigare eftersom vi åker till bulgarien dagen efter hennes 1och ett halvt års dag :)
Får se hur hon reagerar på sprutorna denna gång lite grin när dom ger dom räknar jag med men annars brukar hon bli lite hängig efteråt så får se om vi hittar på någonting under dagen eller inte det beror ju på Bellas form :)
 
Jag skulle med Emmelie till sjukan men dock hade jag helt glömt bort bellas vaccin så hon fick med sig fia i stället annars hade jag försökt flytta tiden men nu behövdes det inte :) Hoppas allt går bra gumman<3<3<3
 
Sen på kvällen ska jag iallafall till töre och hämta en säng som jag ska köpa via fb jag hann inte alls idag då inte micke var hemma så får åka i morgon i stället :)
 
Nå nu serier NATTI !
Mammas skor passar perfekt att gå med tokis <3
Nya fälgar och toning sen är den perfekt ;)
Jag kan säga att det är något ovant att köra utan toning fram haha alla ser ju vad man gör ;) haha
Och jag ska leta fram några fälgar oftast är det jag som hittar fälgar till våra bilar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0