Ny elektronik

 
Idag kom min lur ÄNTLIGEN kan jag säga nu stänger den av sig så fort jag skrollar på fb läsar sms för fort så ja det var väntat, dock dog den när jag var hos hanna så fick inte igång den fören jag var hemma och satte den i laddaren fast den var full laddad !! Och vad får jag då smset att den nya ligger på ica och väntar och självklart hade jag hunnit lägga bella så jag fick fint vänta tills vi hade ätit middag och sånt innan jag fick hämta den nya :D
 
Jag har hunnit fixa allt behövligt fb, instagram, blogg appen, blogloving ( behöver den inte precis för INGEN BLOGGAR JU ) och lite spel och självklart ny musik och alla kontakter så im good  to goo.
 
Nå väl telefonen sony v samma som micke har var snor billig 1150kr med abonomenag på halebop och jag skulle ändå byta abonemang så det satt fint, jag tänkte ta samsung galaxy s4 men ja den var bara 3250kr dyrare så jag struntade i det, först skulle micke betala min telefon för att han är gullig men jag betalade själv när det blev så billigt ;) DUKTIGT TJEJ !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0