Städ och fixar dag!

Morgon vid halv nio sen mys frukost morgon tv sen lunch med pappa :) medans Bella tog sin sovning så började jag städa här hemma sen när hon vaknade blev det Bellas riktigt lunch sen dammsög vi huset Bella är livrädd för dammsugaren så jag var tvungen dammsuga med Bella på höften men det gick ju också sen skurade vi både jag och Bella så nu är huset fint igen :)

Sen har vi plockat ut kläderna inför resan så nu är det bara pappans kläder kvar så är vi redo endast lite mat till Bella och produkter kvar så kan allt åka ned i väskorna :) åh så jag längtar!

Middag langning sen har Micke fixat här ute och jag och Bella har lekt fast hon har haft finnhumöret idag eftersom hon inte har fått mysa nog mycket med pappan sin hehe ;)

Nu lite tv tills micke kommer in och sen ska jag ta ett fotbad och lite film mys med hjärtat :)



mamma slutar du inte dammsuga nu så förlåter jag dig aldrig!



skur hjälp <3


provade vinterns uvdräkt


kvälls bad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0