Underbar dag!

Micke vaknade tidigt och jag sov till elva sen blev det frukost i solen lite press och vid ett åkte vi till mamma för att åka ut och bada på Nordanskär Bella tyckte det var lite för kallt i vattnet så hon doppade bara benen sen skulle hon upp vi andra doppade oss ! det var en Pippi på stranden så Bella var riktig fascinerad eftersom den kom bara några cm från oss hela tiden :) Sen åkte vi hem vid halv fyra men då somnade gumman i båten så vi åkte en sväng upp till Kalix med båten och sen till hamnen och då vaknad sötisen! sen tog jag och b ett bad och sen bjöd mamma och Kurt oss på Godmiddag och fika vid sex åkte vi hem och fixade lite hemma busade med Bella och vid halv åtta somnade b i vanlig ordning sen film och mys :)
























Kommentarer
Postat av: mia

Nästa gång ni besöker Nordanskär så hör av dig.. mitt vad set är så är jag där ju!! Vi spenderar ju våra helger oftast där ;)

2013-07-29 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0