Är det bara jag som inte har solat idag ?

Grädde till lunch MUMS !
 
Hm vanligtvis är jag riktigt snabb att gå ut i solen men inte idag..
 
Vi vaknade vid nio och sen frulle och välling sen kom pappa hem på lunch och då ville även b ha våfflor så hon tog sig lite våfflor med massa grädde Sen blev det en timmes nap för henne och jag plockade till lite här hemma. och ja bloggade som ni ser ;)
 
Vid ett skulle mamma komma och vara med Bella så jag skulle hinna träna och sen skulle vi och handla men ja hon blev nästan en timme sen så det blev lite tight men ja allt gick, först gasa till nova sen hem och hämta mamma och Bella för att STOR handla på coop 1380kr brände jag iväg och JAG betalade haha jag glömde till och med kortet i bilen så när vi gick in kom jag på att fan jag har ju inga pengar Kanske man är van att sambon betalar ?
Så jag kutade ut och hämtade det.
Sen snabb titt på blommor då jag sket i att köpa några fast är sugen på några rosor som skulle pass fint till våran rosen häck så kanske jag måste köpa ändå ??
 
Sen hem och laga middagen till oss och morinarna ( fläskpannkaka ) blev inte alls så god som vanligtvis. Sen medans kakan var i ugnen klippte jag brorsan och sen kom morinarna kasta i sig middagen och gå och DUSCHA efter gymmet klockan var SEX !
 
Så skickade vi iväg pappan att sälja bilen våran så nu är jag bil lös förstår inte hur jag kommer kunna klara mig !
Så mia dejt här i veckan ? Hanna lika så ?? :)
Jag hade som tänkt ränna dom sista dagarna av veckan men det blir ju lite svårare..
 
Nå väl dags för en BEETLE igen ; ) PUSS ! <3
 
Nu har jag precis ( 30 min sen ) lagt bella så nu blir det glass och greys och invänta sambon för lite pussar ;)
 
IMORGON ska jag vara ute hela dagen är blek som en fisk.. Någon som vill dejta ?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0