Fredag Lördag

I morse lät jag Micke ha Sovmorgon till tio medans jag och Bella gick upp vid åtta hon kunde inte somna om efter morgon vällingen när hon såg att pappa låg i vår säng och sov så vi tittade lite på tv så jag vaknade till liv samt gjorde frukost åt älsklingen ;) Inte ofta det händer !<3<3Igår i alla fall hade vi mamma på ett snabbt besök jag fick lite nålar mot min tennisarmbåge vilket gjorde super ! Direkt dom åkte kom Jenny och vi jyrade på tills Micke och brorsan slutade jobbet :) Sen blev det grillat gym och färgning av hår :)Idag har vi städat huset och sen har farmor Helena varit förbi och lekt ute med Bella och då passade jag på att stryka och hänga upp gardiner till tre rum som har varit utan i en månad ;) Sen blev det middag med Elin och Fredrik och läggdags vid sju för Bella ( hon har börjat somna tidigare på kvällarna fast idag förstår jag att den var sju och hon vaknade så tidigt ) Annars somnar hon vid halv åtta nu för tiden :)Sen fika kaffe och film kväll , Elin och Fredrik har precis åkt så nu ska jag se lite serier och sen krypa ned bredvid familjen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0