Fredag och Lördag

I fredags hade vi Emmelie och Dennis på snabb kaffe och dom kom mitt i min träningsplanering så jag hann inte träna.Sen kom brorsan och Jenny på middag och jyr , jag och Jenny for och tittade in tatueringsmässan som har varit här i helgen och jag blev riktigt sugen på att göra en till men får vänta till efter sommaren :)Sen råkades vi hamna i kortegen till crusingen haha hur vi skrattade eftersom att vi inte alls skulle med !Sen blev det en Liten tur till Luleå och vi la oss vid ett tiden :) Igår blev det Sovmorgon till nio inte så länge alltså och sen blev det träning och sen åkte vi ut till Nyborg och åt go middag och busa med kusin Emma :) Jag stod för efterträtten hallon och rabarber paj Mums och sen hem gång vid sju tiden. Efter det däckade jag i soffan kl åtta och vaknade för frukost i morse och somnade om direkt efter och har precis vaknat hoppas sjukan ge med sig snart så jag är pigg i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0