Ny hårfärg

 
 
 
Jag är sååå nöjd !
 
Från svart till ljusare tider, UNDERBART !
Sara frågade vad jag skulle göra - ja platina blont ;) haha
Men vi gick den lite snällare vägen. Sanna är super duper duktig och jobbar på Basement salong här i kalix jag är jäkligt nöjd med avfärgning utväxtfärgning och sen toning ?? lite kanske och sen klipp på det :)
 
Nu får solen bleka håret lite så borde jag vara mycket ljusare snart men färgen som är nu är super fin :)
Thanks sanna du gjorde mig riktigt nöjd !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

jättefin hårfärg! :) Förstår om du är nöjd.
Men jag har en fråga. Jag ska ha barn om lite mer än 2 månader. Hur gjorde du med dina "föräldraledighets-dagar"? Och betalade dom bra, så de gick att leva på dom?

Du är jättesöt och din dotter likaså! :)
Kram

Svar: Tack så mycket ! :) Jadu det är så himla olika så det är ju svårt att sälja om du kan leva på det eller inte det beror ju på din sgi och hur många dagar du tar ut i veckan och om du har en sambo som tex betalar mer eller mindre hemma det är så himla inviduellt om fpenningen du får sitta via hemsidan och räkna och se hur många dagar du behöver osv :)
Anne-Lie Wall

2013-06-19 @ 09:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0