Städ och fixar dag !

Vi gjorde morgon vid nio sen blev det frukost och sen började jag städa , jag dammtorka och Micke dammsög sen putsade jag alla fönster in och utvändigt och till sist skurade jag :)Sen kom Danne och Emma på kaffe och vi for och snabb handla till kvällens grillning och när vi kom hem så tog jag tag i min ide jag kom på igår !Nämligen att byta rum ! haha så Bellas rum är nu mera i vårt sovrum och vi sover i Bellas rum ! hon behöver ett större rum så jag bytte ;)Micke ville renovera före men jag är för impulsiv och kunde inte hålla mig ! Men det blev faktiskt bra alla tavlor m.m är inte flyttade samt tvn plus min byrå står kvar i vårt gamla rum !Sen har farmor Helena kommit med en pool åt Bella så den blåste vi upp för " mun " tills Micke kom hem med en ventil så i morgon blir det bad :)Annars så har vi grillat med Danne dag Emma och tryckt lite äpplepaj nu film och sen sova :) Ny poolen och gammeln ;) Bella sover inne med oss men om något tag får hon sova i eget rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0