Västerås

( Jag skrev ett inlägg från appen tidigare i veckan som inte publicerades så får göra ett nytt )
 
Nå i alla fall Torsdag så var vi hemma och kollade in området gick ner til mälaren och sen vid fyra fick vi bilen med bilstolen och då åkte vi och köpte en säng åt Bella samt gick in på stadium outlet och fyndade lite åt mig.
Sen åkte vi på toys r us och köpte leksaker till Bella och b somnade som varje dag halv åtta efter det blev det sen middag och dom andra åkte ut med " raggar bilen " och jag tog ett bad och tittade på tv.
 
Midsommarafton Fredag Maria och Johan överraskade oss alla med att komma över midsommar ( dom skulle komma helgen efter egentligen ) vi snabb hälsade och styrde sen bilen mot erikslund ? gallerian och där blev det en hel del shopping sen kebabtallrik till lunch och in på lager 157 där mamman i huset fyndade massvis åt sig..
Sen åkte vi hem och firade midsommar det blev lunch som jag och micke skippade och sen grillat till middag, när b somnade så gick jag ned med dom andra till mälaren och kollade in läget medans micke satt hemma med några och jyrade..
 
På lördag åkte vi till ett slott någon mil från västerås, efter titten där for vi och åt lunch på pizza hut och sen styrde vi till lager 157 igen eftersom det var hål i ett par av mina jeans då kanske jag shoppade för 1200kr till ;) så mycket och allt är sååå billigt !
Vi maria och johan och Emma åkte i våran kia sorent eftersom den är 7 sitsig så fick vi alla plats i en bil ( riktigt smidigt ) Nästa köp kanske ?? ;)
 
Sen blev det hem och äta middag och barnen badade och busade och vi packade eftersom att vi skulle hem på söndag. :)
Lite bil koll på kvällen då vi åkte ut med raggar bilen så fick Pirjo vara med bella eller rättare sagt bella sov så vara och vara ;)
 
På söndag steg vi upp vid åtta eller micke och bella och jag sov till nio, Bella vaknade och hörde emma så hon ställde sig upp och ropade åt hon från sin säng goo ungen <3
Kusinerna busade och vi åkte mot arlanda vid halv tolv.
Sen flyg med all packning lite godis shopping på arlanda och vid fem var vi hemma i kalix :)
 
Vi har haft det super bra och får se om micke får någon mer lång helg i sommar så vi kan åka och hälsa på :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0