Låångfredagen

Idag har jag först varit och morgontränat efter det tog jag en snabb dusch och sen gasade vi till Risön för att gå en sväng på isen och titta till alla som tävlade i pimplingen Bella sussade i vagnen och Silver började frysa så vi gick hem till mamma igen där satt vi och solade tills Bella vaknade då hon fick sitta i solen lite innan vi gick in med hon, hon är ännu snorig och hostig så ville inte sitta ute så länge.
 
Väl inne sydde jag lite kläder som hade några hål och fixade ett pannband åt Bella sen åt vi grillad korv till lunch och åkte hem för att förbereda middagen.
 
Elin och Fredrik kom hit vid halv fem vi åt grillad fläskfile och potatis i ugn karlarna drack lite till maten och vi lämnade dom i vardagsrummet medans jag fixade efterrätten sen har vi bara surrat på Bella somnade vid åtta och Elin och Fredrik åkte hem vid halv elva, vi har precis lagt oss i sängen bredvid hjärtat efter en super bra dag !
 
Nu lite serier och sen sova i morgon blir det övernattning i risön med middag och bastu :)
 
Jag är så glad efter ca två dagar utan nästan någon mat endast en och en halv välling har Bella börjat äta igen inte som vanligt men hon har ätit idag 06.00 190ml välling 09.30 190ml välling 12.30 5skedar 4 månaders mat burk ( haha vi var tvungen köpa 4m burkar för det ska vara lätt att få ned när hon har ont i halsen ) 4skedar plommon, 15.00 lite grillad korv 16.00 1 youghurt 18.00 1dl gröt, 20.00 150ml välling DUKTIG TJEJ !
 
Hon laddar upp så hon är fit for fight när Hugo kommer hem på söndag <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0