Slutet av veckan

Jaha när skrev jag sist ? Torsdag vad jag kan se..
Då ska jag försöka minnas vad vi har underhållt oss med !
 
Ja på fredag började björn och micke att stoppa in nederskåpen bänkskivorna och diskhon samt hällen i köket det blir riktigt fint och vi gjorde kväll ganska tidigt. Jag och Bella var även på stan med Hanna och Ludde tog en kaffe och surrade :)
På kvällen kikade vi på film och la oss i tid..
 
På lördagen var det planerat kalix vinterdagar med Emmelie och Hugo och Dennis och Micke och brorsan skulle fixa i köket även Maria och Emma blev sugna på att hänga med.
Men Hugo däckade hemma så det blev kusinerna och jag och Maria som gick på vinterdagarna blåsigt men vi var välklädda vi kollade in det lilla som fanns i kalix vilken skillnad mot föra förra året det var nu inte alls lika många saker och sen gick vi på sibylla och åt.
 
Väl hemma kom Emmelie med familj och Dennis fick fippla i hällen och Micke hade medans vi var borta  kastat upp överskåpen i köket vi hann väl vara hemma i ca en timme innan vi fick åka akut med Bella till sjukhuset men det skriver jag om i ett annat inlägg.
Vi spenderade natten på sunderbyn och Silver for till Happis med brorsan och Jenny.
 
På söndagen kom vi hem vid lunchtid och Dennis och Emmelie hänge på låset ;) så vi spenderade några timmar med dom och dennis fixade våran häll super tack ! :)
Sen kom Bs farmor och brorsan och Jenny förbi så fullt upp tills sent på kvällen..
Vi käkade middag fyllde köksskåpen med grejer och Bella lyckades även hyra film till våran boxer HAHA fan vad jag skrattade då vi startade tvn och det stog att vi hade hyrt film.. Men ja ca 40kr kostade det att hyra film och nu ska b få sluta leka med tv kontrollerna ! hehe
 
Sen såg vi lite film innan vi dunsade i säng :)
 
Fika på stan på fredagen
Lördags godis och kalix vinterdagar.
Morgon mys på sunderby sjukhus
Bellas hyrfilm ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

härliga bilder!

2013-03-04 @ 20:43:30
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0